Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie pose maar vraag me wel af of dit blauw wel nog natuurlijk overkomt? Ik persoonlijk probeer zoveel mogelijk de werkelijke kleuren weer te geven maar iedereen is hier vrij in natuurlijk. Een Heidelibel veronderstel ik maar dan met blauwe pootjes ;-)
Mooie pose maar vraag me wel af of dit blauw wel nog natuurlijk overkomt? Ik persoonlijk probeer zoveel mogelijk de werkelijke kleuren weer te geven maar iedereen is hier vrij in natuurlijk. Een Heidelibel veronderstel ik maar dan met blauwe pootjes ;-)
Ik heb geen kleur toegevoegd... in de neutrale RAW-versie is dit blauw ook te zien... zal niet weten wat dit is.. aparte lichtval wellicht, maar komt in ieder geval niet door het toevoegen van kleur..
Ik heb geen kleur toegevoegd... in de neutrale RAW-versie is dit blauw ook te zien... zal niet weten wat dit is.. aparte lichtval wellicht, maar komt in ieder geval niet door het toevoegen van kleur..
Rob,
Ok Rob,
Weet je welke libel dit is? Ik schat een Heidelibel? De zwarte poten zouden een teken zijn van een Bloedrode Heidelibel.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Zeer mooi hoor Rob :-) de beperkte dof geeft hier de meerwaarde, zelf heb ik ook al situaties gehad waar op het Raw-beeld kleuren tevoorschijn kwamen die niet direct natuurlijk oogden, in de meeste gevallen toe te schrijven aan aparte licht omstandigheden.
Comment