Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
idd een heel mooi beeld en pose.. je kan nog overwegen om de kleine lens flares weg te werken..
Rob,
Nee dat was bedoeld eigenlijk. Achter het onderwerp stroomde een watervalletje naar beneden, dus het zijn geen lensflares. Was dus met opzet en ik vond het een interessant gegeven.
Nee dat was bedoeld eigenlijk. Achter het onderwerp stroomde een watervalletje naar beneden, dus het zijn geen lensflares. Was dus met opzet en ik vond het een interessant gegeven.
okey.. ik denk wel dat 999 van de 1000 kijkers dit niet als zodanig zien... alleen de fotograaf weet dit.. maar het idee om dit met opzet te tonen (het watervalletje) kom m.i. niet echt uit de verf.. maar goed, zoals gezegd hij blijft mooi.
okey.. ik denk wel dat 999 van de 1000 kijkers dit niet als zodanig zien... alleen de fotograaf weet dit.. maar het idee om dit met opzet te tonen (het watervalletje) kom m.i. niet echt uit de verf.. maar goed, zoals gezegd hij blijft mooi.
Rob,
Nee dat klopt, had daarvoor het diafragma moeten meer dicht draaien maar ik was te gefocusseerd om alles scherp te hebben op de libel. Maar geen nood, ik heb er van dit exemplaar genoeg eigenlijk. Je zal ook zien dat de "flares" in een verticale lijn staan. Dit is om 12:45 genomen in het hardste van de dag, dus ik had al wat werk om de belichting goed te krijgen
Ondanks het tijdstip licht goed onder controle! Mooi!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment