Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kamasutra Agelastica alni
Collapse
X
-
[NSFW][Oordeel] Kamasutra Agelastica alni
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Kamasutra Agelastica alni
Mooi maar zou het anders croppen, nu stoort dat blauw in het midden nogal.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
mooi maar ik had het koppie/oogje van de voorste graag iets scherper gezien..
Rob,
Comment
-
leuke titel
als ik mierenn...nd dit als foto bespreek, dan vind ik dat die blauwe wazige vlek teveel aandacht trekt.
maar als geheel : knapmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar zou het anders croppen, nu stoort dat blauw in het midden nogal.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtmooi maar ik had het koppie/oogje van de voorste graag iets scherper gezien..
Rob,
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtleuke titel
als ik mierenn...nd dit als foto bespreek, dan vind ik dat die blauwe wazige vlek teveel aandacht trekt.
maar als geheel : knap
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi !
Ik ben benieuwd naar de andere standjesBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Het standje ziet er niet even leuk uit voor allebei. Die voorste blijft gewoon voort eten. #metoo nu ook al bij de insecten?
Heel leuke foto.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk berichtHet standje ziet er niet even leuk uit voor allebei. Die voorste blijft gewoon voort eten. #metoo nu ook al bij de insecten?
Heel leuke foto.
Groetjes,
Xavier
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichthet deurtje gaat mooi open, knappe opname. Zeer mooi de details weergegevenBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtKnap scherp op de juiste plaats.
Die blauwe vlek dat klopt wel maar wat me meer stoort zijn je levels, probeer die een beetje op te trekken. maakt een wereld van verschil.BD0681BE -
Comment
-
Comment