Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad Peter ! ik heb er de laatste dagen ook een aantal ingeblikt maar ik moet die blikken nog eens openen als ik wat meer tijd heb ...
Ik dacht dat je ooit eens reageerde dat bloemen u minder aanspraken dan beestjes maar tof dat je niet aan de natuurlijke aantrekkingskracht van de klaprozen kon weerstaan
Inderdaad Peter ! ik heb er de laatste dagen ook een aantal ingeblikt maar ik moet die blikken nog eens openen als ik wat meer tijd heb ...
Ik dacht dat je ooit eens reageerde dat bloemen u minder aanspraken dan beestjes maar tof dat je niet aan de natuurlijke aantrekkingskracht van de klaprozen kon weerstaan
Dat is ook zo maar Poppies hebben zoiets mysterieus en je kan met de compositie alle kanten uit, dus de lokroep van klaprozen kan ik niet weerstaan ... Doe maar die blikken open trouwens, ik heb op Flickr al mooi spul gezien!
Heel mooie benadering met die zachte kleuren en mooie achtergrond!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment