Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bessenschildwants van onderen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Bessenschildwants van onderen.

Deze bessenschildwants gespot aan de rand van het bos deze morgen.
    Canon 90d - 100mm macro lens - f/7.1 - 1/40sec en 200ISO - stack van 27 foto's.

Re: Bessenschildwants van onderen.

Indrukwekkend, knap gedaan.
    Groeten Andre

Comment

een mooie foto met uitstekende compo..

Rob,

Comment

Zeer oiginele uitvoering, knap
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Prachtige en scherpe opname

Comment

Schitterend beeld!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Mooie opname vanuit een verrassend standpunt !

Comment

Bedankt iedereen voor de lovende kritieken. Over deze foto heb ik goed proberen na te denken. 'k Ben de avond ervoor reeds foto's van hem (of haar, 'k zie het verschil niet) gaan nemen. Maar geen interessante pose gevonden. 's Anderen daags terug naar dezelfde plaats, hij zat gelukkig nog steeds op de zelfde plaats. Statief zeer laag gezet en foto's deze keer in tegenlicht genomen en terzelfder tijd van onderen bijgelicht met ledverlichting. Ik had nog 1 iets moeten doen en dat was een extra opname maken maar deze keer met een zo klein mogelijk diafragma om zoveel mogelijk scherpte te creëren. Deze kon ik dan gebruiken om het ontbrekende stukje in de samengestelde foto te retoucheren. Want nu gebeurt het soms dat een scherp stukje op de foto verdwijnt onder het wazig gedeelte van een voorliggend stuk. Op de foto zie je dit links bijna aan het topje van de brandnetel. Bijna niet te zien maar toch voor mij dus niet perfect. Nog iets: opname duurde 8 seconden.

Comment

Working...
                X