Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrapt 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Betrapt 2

Eventjes een vraag onder de macro liefhebbers en aan de moderatoren.
    Kan dit? Is dit erover of is dit gewoon de natuur?

bijgewerkte versie:

Last edited by chrisvdv; 17 mei 2021, 09:06.

Re: Betrapt 2

Voor mij geen probleem !
    Ik had wel liever de scherpte iets meer vooraan zien beginnen daar de overgang scherp/onscherp vrij brutaal is aan de tenen van die groene madam
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Geslaagde opname
      Groeten Andre

Comment

Ik vind niet dat de overgang vrij brutaal is. ik heb echter geen foto waarvan de achtergrond aan de voorkant scherp is daarom heb ik de achtergrond aan de achterzijde iets onscherper gemaakt zodat de foto iets meer in evenwicht is. Denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Ik vind niet dat de overgang vrij brutaal is. ik heb echter geen foto waarvan de achtergrond aan de voorkant scherp is daarom heb ik de achtergrond aan de achterzijde iets onscherper gemaakt zodat de foto iets meer in evenwicht is. Denk ik.

Wat ik wilde zeggen :
          Had je de topjes van de tenen van madam als dichtste frame genomen dan was het beter geweest, je ziet die nu toch a h w in het niets verdwijnen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie actie, puur natuur!
            Spijtig van de onscherpte op de voorgrond.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Erg mooi. De onscherpte stoort mij niet, geeft me zelfs meer het gevoel "ze te betrappen".
              Proficiat met de Hof
              http://www.smuttynose.nl

Comment

Juist Frakske maar had het niet gezien. 't schermpje van een 90d is niet zo groot en ik werk op statief waardoor het moeilijk is om dat schermpje te bedienen doordat de camera zich tussen de statiefpoten bevindt. Ik heb mij nu een windows 10" tablet aangeschaft en zal proberen via usb kabel te werken. Ik heb het hier thuis al uitgeprobeerd en zou goed moeten lukken. Enkel nu nog wachten op beter weer.

Comment

Working...
                X