Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De roos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De roos

    In oktober 2019 ben ik beginnen experimenteren met een macrolens omdat ik het boeiend vind de natuur van heel dichtbij te bekijken en vast te leggen. Ik hou er wel van om te werken met weinig scherptediepte. Verder gebruik ik nog geen speciale technieken. Ik heb er geen idee van of deze foto oké is of er toch beter meer scherpte aanwezig zou zijn. Maar wellicht is dit een persoonlijke keuze Alvast bedankt voor jullie feedback.

    f 3,5
    1/40 s
    ISO 800
    30 mm

  • #2
    Re: De roos

    ik vind hem zeker geslaagd.... vooral de zachtheid spreekt mij aan..

    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: De roos

      Bedankt voor je feedback !

      Comment


      • #4
        Re: De roos

        Mooi zacht beeld !
        Miij eerste indruk was dat de scherpte iets meer op het hart van de roos mocht liggen ...
        toch ff blijven kijken en nu vind ik dat de scherpte daar net goed ligt zoals het nu is
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: De roos

          De scherpte ligt inderdaad niet waar het het meest logische zou zijn. Ik probeer graag eens iets anders Maar daardoor is de foto misschien iets moeilijker te lezen. Jij nam er gelukkig de tijd voor om hem goed te bekijken waarvoor dank

          Comment


          • #6
            Re: De roos

            Aantrekkelijk beeld, juist omdat de scherpte op een punt ligt dat je niet zo dadelijk zou kiezen, nodigt deze uit om wat langer te kijken!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: De roos

              Dank je wel !

              Comment

              Working...
              X