Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
originele pose, maar ze maakt het toekennen van lichaamsdelen aan het juiste individu wel moeilijk.
bewondering voor de onderste poten, zo mooi in elkaar gevouwen.
originele pose, maar ze maakt het toekennen van lichaamsdelen aan het juiste individu wel moeilijk.
bewondering voor de onderste poten, zo mooi in elkaar gevouwen.
Bedankt, het zijn Vuurjuffers en geen Koraaljuffers. Ik zag zwarte poten bij het volwassen dier. Bedankt voor de Heads up.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias FurniereBekijk bericht
Heel mooi Pholie! Die ben ik al enkele dagen aan het zoeken
Knap standpunt zeg!
Bedankt Mattias. Heb ondertussen ook geleerd dat Vuurjuffers tot soms 3 winters als nimf in het water doorbrengen. En dan komen ze in grote hoeveelheden terzelfde tijd uit.
Hier in de tuin was het dus in het weekend op 30 cm2 een lieve lust. Ik was wel wat te laat want ik dacht met deze temperaturen nog niks te zien en de meeste uitsluipers gebeuren nu eenmaal bij zonsopgang. Maar deze was ook wat laat precies
Nu wachten op de Lantaarntjes en Heidelibellen zeker?
Het seizoen mag beginnen.
Comment