Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Fierljeppen en Oranje boven ... hoe Hollandser kan het zijn, misschien moet je hem toch maar klompen aandoen
ik weet niet of de Friezen daar ook zo over denken.... (ik ben zelf overigens geen Fries)...
Fierljeppen is een traditionele Friese sport. Friesland is een provincie in het noorden van Nederland. Uiteraard is Friesland ook Nederland, maar ik denk dat de meeste friezen zich meer Fries voelen dan Hollanders... ze hebben ook een eigen taal waar ik niks van versta, uiteraard spreken ze ook allemaal Nederlands, maar volgens mij spreken ze onder elkaar gewoon de Friese taal.
Zeer mooi hoe de 'springstaart' zichtbaar is onder het lichaam!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment