Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stamper....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Stamper....

Deze opname is gemaakt met de MP-E 65mm met een F-waarde 3.5 zonder flits... bij deze f-waarde heb je een zeer kleine dof...

Rob,

Re: Stamper....

Zeer knap dat stampertje geisoleerd !
    Ik heb wel geen idee bij welke bloem dat die thuishoort, vorm en kleur kan misschien op een narcis wijzen ?
    De compo, daar ben ik ook niet wild van, het stampertje is een beetje als een stuulooos bootje op een wijde zee ... technisch dus een hoogstandje maar ik ga er aan mijn muur geen plekje voor vrijmaken, je begrijpt wel wat ik bedoel
    Last edited by Frakske; 28 januari 2021, 09:40.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Thanks Frakske/Frans..

De Bos bloemen had ik voor mijn verjaardag gehad, maar vraag me niet naar de naam van de bloemen, (namen is nooit mijn sterkste kant geweest) alleen bij insecten zoek ik het soms nog wel eens op. Ik keek hier alleen naar de kleur van de bloem en de foto die ik in mijn hoofd had.. Qua eindresultaat is het geworden wat ik in mijn hoofd had. Zelf vind ik de kleine stamper en de grote lege kleurenzee wel aanspreken. Als mens zijn we ook een nietig stamperje in de kleurenzee van het universum..

Rob,

Comment

Een détail geïsoleerd uit een bloeiend onderwerp, heel goed gedaan en warm abstract resultaat.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Uit het niets en toch iets. Knap gebracht
          grtn
          WvMM

Comment

Minimalistische foto en als je dat in gedachten had heb je dat heel mooi uitgevoerd. Ik had persoonlijk graag de stamper iets groter gezien...nog steeds verdwalend in de oranje zee maar toch net iets meer detail zichtbaar en iets prominenter aanwezig.
            www.erikthomas.be

Comment

Technisch hoogstandje (de lens kennende)!
              Onderwerp zoals afgebeeld had misschien beter bij abstract gepast?
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

thanks allen...

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                Technisch hoogstandje (de lens kennende)!
                Onderwerp zoals afgebeeld had misschien beter bij abstract gepast?
                dat had idd ook een mogelijkheid geweest...

Rob,

Comment

Working...
                X