Rob,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zomers Gevoel. ☼
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zomers Gevoel. ☼
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEven in de handen wrijven en dan beginnen we er aan. Goede foto maar achtergrond mocht voor mij wat frisser.
ik heb hier overigens alleen een beetje verscherpt verder niks gedaan aan nabewerking... ik vond het bij deze foto niet nodig...
Rob,
Comment
-
Die wreef al in zijn pootjes toen hij je zag!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtokey thanks...
ik heb hier overigens alleen een beetje verscherpt verder niks gedaan aan nabewerking... ik vond het bij deze foto niet nodig...
Rob,
Fijn toch dat we kunnen communiceren op een toffe spontane manier !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe moet steeds je eigen visie en gevoel volgen, de opmerking zijn tevens ook persoonlijk "ieder maakt zowat zijn eigen foto", in feite zijn er dus geen problemen en ik respecteer ieders mening Rob
Fijn toch dat we kunnen communiceren op een toffe spontane manier !
Rob,
Comment
-
Ik vind deze supermooi van kleuren en prachtig scherpZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment