Rob,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brrrr... koud...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Brrrr... koud...
Mooie bokeh vooraan en de kleur van je onderwerp komt terug in de achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtMooie bokeh vooraan en de kleur van je onderwerp komt terug in de achtergrond!
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWeet niet wat het is maar je foto vind ik bijzonder mooi Rob.
Rob,
Comment
-
Comment
-
Knap beeld Rob! Is precies een kruising tussen een langpootmug en een spin Ik denk dat je in de nabewerking per ongeluk het laatste stuk van de rechtervoorpoot mee in de blur hebt genomen, normaal gezien zou die ook in focus moeten zijn, niet?‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk berichtKnap beeld Rob! Is precies een kruising tussen een langpootmug en een spin Ik denk dat je in de nabewerking per ongeluk het laatste stuk van de rechtervoorpoot mee in de blur hebt genomen, normaal gezien zou die ook in focus moeten zijn, niet?
Ik blur nooit in deze rubriek met macrofoto's.. ik heb deze foto met de MP-E 65mm gemaakt en die heeft een zeer kleine dof en die lange poten lopen heel makkelijk uit het scherpstelvlak/dof....dat is wat je ziet...
Rob,
Comment
Comment