Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dicyrtomina ornata

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dicyrtomina ornata


    Dicyrtomina ornata
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Dicyrtomina ornata

    Van springstaartjes heb ik heel veel foto's gemaakt.. de laatste tijd plaats ik weinig foto's op het extreme macro gebied met de MP-E 65...


    v.w.b. de foto: ik blijf dit hele leuke beestjes vinden, kan zo in een stripverhaal deze beestjes.. compo/kleuren vind ik mooi.. wel ietwat jammer dat het voelsprietje voor z'n oogje zit.....

    wellicht plaats ik er binnenkort ook een aantal..


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Dicyrtomina ornata

      Prachtige foto en inderdaad: een beetje jammer van het voelsprietje voor het oog, maar toch heel mooi.
      https://www.instagram.com/aschoewever/?hl=en
      https://www.flickr.com/photos/191275694@N02/

      Comment


      • #4
        Re: Dicyrtomina ornata

        Ik ben fan van die knulletjes, mooi totaalbeeld ook !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Dicyrtomina ornata

          Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          Van springstaartjes heb ik heel veel foto's gemaakt.. de laatste tijd plaats ik weinig foto's op het extreme macro gebied met de MP-E 65...
          v.w.b. de foto: ik blijf dit hele leuke beestjes vinden, kan zo in een stripverhaal deze beestjes.. compo/kleuren vind ik mooi.. wel ietwat jammer dat het voelsprietje voor z'n oogje zit.....
          wellicht plaats ik er binnenkort ook een aantal..
          Rob,
          Dank u Rob, ja dat voelsprietje, je hebt natuurlijk weinig keuze met die kleine beestjes.
          Ze zijn zo vlug, zitten niet stil, en als je dan al een foto hebt die op de juiste plaats scherp is, mag je al blij zijn.
          Kijk er naar uit, als je ze post!

          Oorspronkelijk geplaatst door Aurelius Bekijk bericht
          Prachtige foto en inderdaad: een beetje jammer van het voelsprietje voor het oog, maar toch heel mooi.
          Dank u Aurelius!

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Ik ben fan van die knulletjes, mooi totaalbeeld ook !
          Dank u Frans!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Dicyrtomina ornata

            Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
            Dank u Rob, ja dat voelsprietje, je hebt natuurlijk weinig keuze met die kleine beestjes.
            Ze zijn zo vlug, zitten niet stil, en als je dan al een foto hebt die op de juiste plaats scherp is, mag je al blij zijn.
            Kijk er naar uit, als je ze post!
            Klopt wat je zegt... maak ik ook vaak mee...het is ook zeker niet makkelijk... veel mensen die niet aan macro doen denken dat je er voor gaat zitten en effe klikken en klaar.. maar zo zit het niet in elkaar.... Het levende spul is altijd onderweg...en je moet ze vaak binnen een scherptediepte vangen die (althans bij mijn lens zo'n 0,2mm is). Zelfs al ze stil zitten dan is het al een uitdaging.

            Rob,

            Comment


            • #7
              Re: Dicyrtomina ornata

              Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
              Klopt wat je zegt... maak ik ook vaak mee...het is ook zeker niet makkelijk... veel mensen die niet aan macro doen denken dat je er voor gaat zitten en effe klikken en klaar.. maar zo zit het niet in elkaar.... Het levende spul is altijd onderweg...en je moet ze vaak binnen een scherptediepte vangen die (althans bij mijn lens zo'n 0,2mm is). Zelfs al ze stil zitten dan is het al een uitdaging.
              Rob,
              Dank u Rob; maar we beleven er toch plezier aan!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X