Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De eerste is prachtig, de 2e daar heb je door de beperkte DoF een keuze moeten maken die het totaalbeeld niet ten goede komt vind ik, ik had voor meer DoF geopteerrd hier.
Hoe passend de kleurtjes misschien ook zijn, ik zou op de kinderkamer niet met dergelijke beestjes moeten afkomen hebben hier ; een jong poesje of een ander erg aaibaar dier zou dan weer wel gekund hebben ...
De eerste is prachtig, de 2e daar heb je door de beperkte DoF een keuze moeten maken die het totaalbeeld niet ten goede komt vind ik, ik had voor meer DoF geopteerrd hier.
Hoe passend de kleurtjes misschien ook zijn, ik zou op de kinderkamer niet met dergelijke beestjes moeten afkomen hebben hier ; een jong poesje of een ander erg aaibaar dier zou dan weer wel gekund hebben ...
Thanks Frakske..
De achterliggende gedachten bij mij (voor op de kinderkamer was) de zoetheid van de kleuren en je kan kinderen niet vroeg genoeg bekend maken met de schoonheid van de natuur... En dan moet je niet met een tijgerplaat beginnen, (voor als het donker wordt..)
En de dof bij de 2e vind ik zelf prima.. het komt de zachtheid ten goede.. maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.. bij mij zijn met dit soort platen alleen de oogjes van belang.. (die moeten binnen de dof vallen) en het overige geheel moet zo onscherp mogelijk zijn... Dat is de achterliggende gedachten..
Mij spreekt dan ook de tweede het meeste aan!
Beperkte DOF, maar exact op de juiste plaats.
Kleuren zijn zacht en mooi voor de kleine ontdekker, doet me denken aan 'Erik of het klein insectenboek' dat boek van de Nederlandse schrijver Godfried Bomans.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment