Rob,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
smulpaap.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: smulpaap.
Mooi close!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Thanks allemaal....
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDit vreetzakje had ik nog niet gezien, knap close
met welk diafragma ? want gewoonlijk werkte jij op 2.8 maar daarvoor heb je nog een vrij grote DoF voor een MP-E65...
Ik maak altijd maar 1 enkele foto, dus nooit stack... krijg je ook bijna nooit de kans voor bij levend spul.. heb dan een dof tussen de: (bij 1x vergroting 1.58mm) tot (5x vergroting 0.19mm) en alles daartussenin... Dat je nog een behoorlijke dof ziet is dat ik de camera positie heel nauwkeurig kies.... het luistert echt zeer zeer nauw.. je moet echt feeling hebben met deze lens anders krijg je er geen fatsoenlijke foto's uit... ik heb wel een goed huwelijk met deze lens...
Rob,
Comment
-
Wow, dacht bij het zien van het beeld "een stack van verschillende foto's) bij het lezen van dit topic, dus maar 1 Foto is top ...
Groeten
Freddy
Comment
-
heel mooi hoor met prachtige kleuren, de smulpaap staat er mooi bijZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment