Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe bloempjes op komst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] nieuwe bloempjes op komst

... op ons plantje waarvan ik helaas de naam niet ken
    Als er wind is, droogt de was.

Re: nieuwe bloempjes op komst

knap; misschien had de steel beter schuin uit de hoek kunnen komen ? Kwestie van het beeldformaat optimaal te gebruiken ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      knap; misschien had de steel beter schuin uit de hoek kunnen komen ? Kwestie van het beeldformaat optimaal te gebruiken ?
      Bedankt voor de feedback en tip, zal dit bij een volgende foto zeker in gedachten houden.
      Ondertussen ook de naam van het plantje gevonden: "Aeschynanthus radicans" of "lipstick plant" voor de intimi

Comment

goede poging, scherpte op het voorste deel is goed..... ik zou ook de lichtomstandigheden in de gaten houden, niet te hard zonlicht en de witbalans komt ook wat warm over, dan komt alles nogal goudkleurig/bruin over..

Rob

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          goede poging, scherpte op het voorste deel is goed..... ik zou ook de lichtomstandigheden in de gaten houden, niet te hard zonlicht en de witbalans komt ook wat warm over, dan komt alles nogal goudkleurig/bruin over..

Rob
          Ik volg hier
          Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht

Rob
            De opname was met flits en "zonkleurige" filter, maar wijkt natuurlijk sterk af van "natuurlijke" kleuren. Ik post vandaag opnieuw rekening houdend met de commentaren, waarvoor mijn dank ! Ik zal een nieuwe thread starten met de naam van het plantje in de beschrijving, lijkt meestal gedaan te worden en is dan ook herkenbaarder .

Comment

Working...
            X