Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
knap; misschien had de steel beter schuin uit de hoek kunnen komen ? Kwestie van het beeldformaat optimaal te gebruiken ?
Bedankt voor de feedback en tip, zal dit bij een volgende foto zeker in gedachten houden.
Ondertussen ook de naam van het plantje gevonden: "Aeschynanthus radicans" of "lipstick plant" voor de intimi
goede poging, scherpte op het voorste deel is goed..... ik zou ook de lichtomstandigheden in de gaten houden, niet te hard zonlicht en de witbalans komt ook wat warm over, dan komt alles nogal goudkleurig/bruin over..
goede poging, scherpte op het voorste deel is goed..... ik zou ook de lichtomstandigheden in de gaten houden, niet te hard zonlicht en de witbalans komt ook wat warm over, dan komt alles nogal goudkleurig/bruin over..
Rob
De opname was met flits en "zonkleurige" filter, maar wijkt natuurlijk sterk af van "natuurlijke" kleuren. Ik post vandaag opnieuw rekening houdend met de commentaren, waarvoor mijn dank ! Ik zal een nieuwe thread starten met de naam van het plantje in de beschrijving, lijkt meestal gedaan te worden en is dan ook herkenbaarder .
Comment