Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juffer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Juffer

Een waterjuffer die ik met de MP-E65mm heb gefotografeerd.. qua vergroting/detail en kleur komt hij wel overeen met de werkelijkheid alleen de bewerking heeft wel iets weg van een striptekening vind ik en door de platte achtergrond heeft het ook wel iets van 3D hoe z'n koppie eruit springt.

wellicht valt ie in de smaak? Er komt vast wel weer een tijd dat ik weer overga tot het normale tonen maar voorlopig vind ik dit nog steeds leuk/creatief om te doen bovendien is het echte macroseizoen nu toch wel op zijn eind, en zo houd je de boel ook een beetje levend..

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 11 december 2020, 13:29.

Re: Juffer

knap
    mijn website : klik

Comment

Kan zo in een stripverhaal!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Knappe opname !
        De boel "levendig"' houden kan ook met natuurlijke beelden die hier je nog niet eerder toonde
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Knappe opname !
          De boel "levendig"' houden kan ook met natuurlijke beelden die hier je nog niet eerder toonde
          Thanks... ik heb nog een heel groot archief van zo'n 14 jaar... ik heb soms tijden hier niet gepost... ik weet onder hand niet meer welke ik in al die jaren wel of niet hier heb getoond..

en als ik een bewerking maak weet ik zeker dat die niet eerder zijn gepost..

Comment

Working...
          X