Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dat een knap idee ! en eerlijk, ik, had het niet verwacht van u maar fijn dat je zo verrassend uit de hoek komt .
Ik wil u wel een tip geven, als je die stengel met bloemknop een stukje boven de bloemblaadjes laat uitsteken en een beetje verder vooraan t o v die bloemblaadjes dan kon je mits links wat extra ruimte te laten een (voor mij althans) nog betere zwaan brengen
Ik vind dat een knap idee ! en eerlijk, ik, had het niet verwacht van u maar fijn dat je zo verrassend uit de hoek komt .
Ik wil u wel een tip geven, als je die stengel met bloemknop een stukje boven de bloemblaadjes laat uitsteken en een beetje verder vooraan t o v die bloemblaadjes dan kon je mits links wat extra ruimte te laten een (voor mij althans) nog betere zwaan brengen
Dank voor de tip Frans, ik begrijp je helemaal.
Maar ik kan het helaas niet oplossen. In PS gaat dat niet en de cyclaam is al weg.
Ik vind het idee heel leuk, ik hou wel van die creativiteit.. ik vind hem nu ook al best geslaagd.. hoewel ik het idd ook met Frakske eens ben, het zou idd nog beter kunnen..
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment