Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op hun oude dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op hun oude dag

    deze paddo's liepen wel op hun einde, waarschijnlijk uitgegroeide zwavelkopjes.
    Ik vond ze mooi kleurig maar die kleuren heb ik bewust nog een tikkeltje opgekieteld

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Op hun oude dag

    Leuk in het brievenbus perspectief, ondanks de wat storende sprietjes op de voorgrond. Volgende keer eerst je gras afrijden hé Frans ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Op hun oude dag

      Mooi formaat!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Op hun oude dag

        Mooi van compositie en kleuren
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Op hun oude dag

          Maar je hebt ze wel nog knap weten vast te leggen in prachtig licht! Ik lees nooit eerst de comments voor ik reageer en het zal wellicht al tien keer gezegd zijn : jammer van de grassprieten, maar de natuur is gene studio he. De focus had wat mij betreft ook wat meer op de hoed links voor mogen liggen, maar dan had je moeten stacken. Heel leuke compo en algemeen een fijne plaat in prachtig licht!
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Op hun oude dag

            Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
            Maar je hebt ze wel nog knap weten vast te leggen in prachtig licht! Ik lees nooit eerst de comments voor ik reageer en het zal wellicht al tien keer gezegd zijn : jammer van de grassprieten, maar de natuur is gene studio he. De focus had wat mij betreft ook wat meer op de hoed links voor mogen liggen, maar dan had je moeten stacken. Heel leuke compo en algemeen een fijne plaat in prachtig licht!
            De focus links voor heb ik net vormeden omwille van die sprietjes, dat negatieve effect ervan wordt dan juist versterkt
            en ik ben bewust niet gaan wieden

            bedankt voor de reacties
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Op hun oude dag

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              De focus links voor heb ik net vormeden omwille van die sprietjes, dat negatieve effect ervan wordt dan juist versterkt
              en ik ben bewust niet gaan wieden

              bedankt voor de reacties
              Dat zijn echte natuurfotografen, ik heb ook nooit een schaartje bij om alles wat bij te knippen tot de perfectie. De natuur moet ook natuurlijk in beeld komen. Wat betreft de focus, kan je gelijk in hebben, echt storen doen de sprieten niet, je hebt een mooi scherpte-vlak, maar ik denk dat de focus mss nog wat extra punch ging gegeven hebben, al maakt de kleur en het licht al veel goed!
              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

              Comment


              • #8
                Re: Op hun oude dag

                mooi - beetje dramatisch effect met die dreigende groene donderwolk boven zijn hoofd
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Op hun oude dag

                  Mooi licht en mooie details.
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment

                  Working...
                  X