Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
zoals gewoonlijk ga ik dwarsliggen : ik vind de eerste het indrukwekkendst wegens de plaats op de paddenstoel.
ik sta er altijd versteld van hoe jullie dergelijke beelden kunnen realiseren met zoveel scherpe details.
De tweede onderscheidt zich van de rest omwillen van de plaatsing van het onderwerp tegenover het licht. Zo'n lichtvlek is - mits de belichting onder controle, wat hier prima gedaan is - altijd een bonus om een onderwerp er te doen uitschieten!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Heel mooi en vooral de tweede is bijzonder, zeer veel detail!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
De tweede onderscheidt zich van de rest omwillen van de plaatsing van het onderwerp tegenover het licht. Zo'n lichtvlek is - mits de belichting onder controle, wat hier prima gedaan is - altijd een bonus om een onderwerp er te doen uitschieten!
Grt, Ingrid.
De lichtvlek achter het vliegje in foto 2 is de paddenstoel van foto 3. Het was een kwestie van keren en draaien om de juiste hoek te vinden.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment