Stack van 7 foto's
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het is rood en heeft witte stippen
Collapse
X
-
-
Re: Het is rood en heeft witte stippen
Mooi Patrick ! Puur natuur zo met de "bosgrond" op de paddo's. Had je dat proberen poetsen dan bleven daar beslist vegen van achter en dan was het lang niet zo mooi meer ! een heel klein beetje meer basis zou het beeld nog ten goede komen maar vermits het een stack is zou de overgang scherp/onscherp dan misschien brutaal in beeld komen en dan is het ook veel minder mooi.
Die vliegenzwammen dat is wel jouw ding hé, ik herinner mij die prachtige reeks van vorig jaar.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Mooi koppel in beeld gebracht!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi Patrick ! Puur natuur zo met de "bosgrond" op de paddo's. Had je dat proberen poetsen dan bleven daar beslist vegen van achter en dan was het lang niet zo mooi meer ! een heel klein beetje meer basis zou het beeld nog ten goede komen maar vermits het een stack is zou de overgang scherp/onscherp dan misschien brutaal in beeld komen en dan is het ook veel minder mooi.
Die vliegenzwammen dat is wel jouw ding hé, ik herinner mij die prachtige reeks van vorig jaar.
Deze waren nog niet lang uit de grond geschoten, het waren de twee enige die ik daar gevonden heb, ga morgen nog een kijken hoe groot ze al zijn, denk dat nu de bosgrond al zal afgespoeld zijn met al die regen, en idd de Vliegenzwammen zijn echt nog mijn ding betreft Macro opnames.
Comment
-
Comment