Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Colchicum autumnale XV
Collapse
X
-
[Showcase] Colchicum autumnale XV
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Colchicum autumnale XV
Deze vind ik eigenlijk minder, vooraan een aantal interessante dingen (die we wel kennen uit vorige opnames) maar onscherp om dan achtertante eindigen met een tipje dat dan wel haarscherp is dat klopt niet met mijn logica
Normale reactie zou dan zijn "fout scherpgesteld" al weet ik goed genoeg dat dit nu net uw bedoeling was.
Had bv. dat kleine vliegje daar nu net zitten scherp te zijn dan is mijn reactie gans anders omdat ik dan het verhaal van de foto ook anders zou zien
Gewoon mijn gedacht hé Jacquesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Re: Colchicum autumnale XV
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtMooi verstopt, knap met de dauwdruppels
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDeze vind ik eigenlijk minder, vooraan een aantal interessante dingen (die we wel kennen uit vorige opnames) maar onscherp om dan achtertante eindigen met een tipje dat dan wel haarscherp is dat klopt niet met mijn logica
Normale reactie zou dan zijn "fout scherpgesteld" al weet ik goed genoeg dat dit nu net uw bedoeling was.
Had bv. dat kleine vliegje daar nu net zitten scherp te zijn dan is mijn reactie gans anders omdat ik dan het verhaal van de foto ook anders zou zien
Gewoon mijn gedacht hé Jacques
Ik durf nogal gemakkelijk afwijken van de voor de hand liggende keuze en iets kiezen wat misschien niet iedereen smaakt; maar toch juist anders is.
Groeten,
JacquesBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment