Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunny Icarus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Sunny Icarus

Dit Icarusblauwtje geniet nog van de laatste zonnige dagen. En de bloemen die nog mooi in bloei staan. Het stikt er werkelijk van, 1 voet in het grasveld en je ziet onmiddellijk 6 a 7 exemplaren vlakbij opvliegen. Ze compenseren toch wat voor het droevige voorjaar/zomer!
    Nikon Z6 - Sigma 150mm F2.8

Groeten en een fijne maandag!
    Mattias
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Re: Sunny Icarus

Bijzonder mooi gedaan. Wel denk ik dat dit een focusstack foto is want dit haal je normaal niet met een 2.8 diafragma. Waarmee natuurlijk niets mis mee is maar dan had ik in de rechterkant van de foto en linksonder toch die scherpe delen wazig gemaakt. Want nu leidt die scherpte aan de rechterzijde en linksonder teveel de aandacht af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Bijzonder mooi gedaan. Wel denk ik dat dit een focusstack foto is want dit haal je normaal niet met een 2.8 diafragma. Waarmee natuurlijk niets mis mee is maar dan had ik in de rechterkant van de foto en linksonder toch die scherpe delen wazig gemaakt. Want nu leidt die scherpte aan de rechterzijde en linksonder teveel de aandacht af.
      Dank je Chris! Is geen Focusstack, de F2.8 doelt gewoon op de gebruikte lens. Daarop zou je wel wat kunnen halen, maar het zou een of/of verhaal worden. Is genomen op F5,6. Ik heb getwijfeld om die delen eruit te halen door anders te gaan croppen + retoucheren, maar ik ben geen shopper. De natuur is geen fotostudio zeg ik dan. Al geef ik toe dat ik ze ook vervelend vond ;-) Maar door ze mee te nemen in het totaalplaatje kan ik er mee leven.
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Mooie zonnige plaat!
        Genieten van dit blauwtje in zijn omgeving!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Dit blauwtje staat prachtig in beeld.
          Knappe kleuren.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Die zit mooi op een mooi zonnetje, leuk totaalbeeld
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X