Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Netjes, mooie, zachte BG en lekker scherp waar die dat moet zijn. Heb er gisteren ook geschoten op de Verbena Misschien iets meer scherpte op de eerste vleugel, dat ging geen kwaad kunnen. Maar ze zitten ook niet stil hé
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias FurniereBekijk bericht
Netjes, mooie, zachte BG en lekker scherp waar die dat moet zijn. Heb er gisteren ook geschoten op de Verbena Misschien iets meer scherpte op de eerste vleugel, dat ging geen kwaad kunnen. Maar ze zitten ook niet stil hé
Als je ziet hoe de vleugel open staat lukt dat niet hé, ... anders direct. Maar er vliegen er nu zoveel dat ik er nog genoeg heb die aan deze voorwaarden voldoen ... 3de vlucht trouwens met dank aan de Indian Summer.
Als je ziet hoe de vleugel open staat lukt dat niet hé, ... anders direct. Maar er vliegen er nu zoveel dat ik er nog genoeg heb die aan deze voorwaarden voldoen ... 3de vlucht trouwens met dank aan de Indian Summer.
Inderdaad, was fout van me, je kon hem niet scherper hebben. Och, het is verschrikkelijk, het lijkt wel alsof die van de 1st gen.die niet kwamen zich nu ook ontpopt hebben! Yep, idem dito, de databank met blauwtjes zal toch nog gevuld geraken.
Comment