Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Frans, dit was nu een onderwerp voor mijn systeem met de flitskoker geweest.
Dan waren de kleuren in het vliegje meer tot hun recht gekomen.
En voor de prijs moet je het niet laten: slechts één euro.
Knap!! Heeft veel mee van de rauwvlieg, maar die kan er nu niet zijn en heeft ook zo geen stelten De druppels geven een extra dimensie aan de scherptediepte. Mooi!
Heel mooi Frans hoe dat vliegje staat te pralen tussen die druppels!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Bedankt voor al die leuke reacties !
Ik ga er niet aan sleutelen,
De compo vind ik zelf ok al denken er een paar dat het anders beter zou zijn, ik heb de voorstellen bekeken en voor mijn smaak wordt het dan niet beter
De reacties op helderheid van het vliegje: in werkelijkheid is dat beest haast pikzwart maar die helderheid had toch ik opgetrokken tot ik naar mijn mening voldoende detail had. het is uiteindelijk al minder donker dan in werkelijkheid. ook daar was ik tevreden mee.
vandaar dus dat ik het gewoon laat zoals het is.
Toch bedankt voor al die welgemeende en goed bedoelde reacties
Comment