Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Voor mij de eerste foto.
Mooie kleuren en de overstraling op het hoofdje en de rug en het blad geeft een speciale sfeer aan de foto.
Vooral als je ze op groot formaat bekijkt.
De 3e omdat ik een voorliefde heb voor die hele kleine ukjes.
beetje jammer van het harde licht maar in de 3e zijn de hoge lichten beter onder controle.
Denk niet dat ze per 3 moéten, Pholie vond dat leuk ;-)
Nu, de eerste is absoluut de beste, prachtig gebruik gemaakt van de lichtinval, knap beeld!
Nummer 2 kan ik ook wel smaken, al mocht ie een tikkeltje meer scherptediepte gehad hebben, de laatste is minder maar dat mag ook op een familiewandeling Knappe reeks!
2 x 3 zelfs
Nee max 3 per post, anders max 1 post per dag!
Ja de hooglichten zijn een uitdaging bij deze knapperds! Ik ga bijna altijd spot meteren bij deze gasten, anders is de reflectie op hun rug bijna altijd over de top.
Leuk om die zo op de wandeling tegen te komen!
Ik vind de norse blik van 2 wel leuk :-)
Comment