Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smile!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smile!

Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
    Heel mooi plaatje.
    Dank je Moniq!
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
      Ben je zeker dat dit een Bloedrode is? Volgens mij is dit eentje die duizenden km heeft afgelegd. De Zwervende Heidelibel. De rode neus-top verraadt dit denk ik ;-) Ook het Pterostigma is hier niet zwart maar geel. Typisch voor de zwervende.
      Check it out.
      Neen, ik was helemaal niet zeker, allereerst door de snor. Het is ook eentje die apart, altijd in dezelfde hoek terug te vinden is en zich niet onder de anderen begeeft. Ik heb nog steeds jouw determinatiesleutel en idd, je hebt gelijk. Ik dacht dat ik vorig jaar een zwervende heb geschoten en die blauw van ogen was, vandaar dat ik dacht neen en mede omdat ik via waarnemingen leerde hoe je kan zien of het een mannetje is, de vrouwtjes veranderen nog van kleur en zo waren er wel nog wat zaken, ik dacht het zijn allemaal bloedrode daar, het zal één zijn die er wat scheef is uitgekropen
      Maar je hebt gelijk, het is een zwervende! Thnx!

Groeten,
      Mattias

Comment

Mooie, het zal blozen zijn dat ze doet
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooi beeld Mattias
          Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooie, het zal blozen zijn dat ze doet
            Dank je Frans, je had ze ervoor dan moeten zien Hier was ze al iet minder rood!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
              Mooi beeld Mattias
              Bedankt Andre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
                Dank je Gheyst! Zeer zeker! Al moet ik wel zeggen dat Nikon nog eeuwen achterloopt op Fuji (ik fotografeer met beide). Zeker niet in beeldkwaliteit, etc... de Z6 is een topcamera. Maar in de hulpfuncties, zo krijg ik bij Fuji een kraakheldere weergave op 100% zoom van zodra ik aan mijn scherpstelring kom. Bij Nikon is dat een schokkerig affaire en tegen dat je jouw onderwerp goed ziet is ie al terug weg. Om maar één iets op te noemen. Fuji staat jaren verder. Maar de race is begonnen en Nikon zal op sneltempo inhalen. De IBIS is bv een droom, je sluitertijden kunnen véél langer. Als je twijfelt over een aankoop, stuur me gerust een PB, heb er al enkele mogen testen en heb er zelf 3 dus... Merci!
                Mijn Lumix werkt op die manier, het is anders werken en heeft zeker zijn voordeel. Toch vind ik mijn DSLR nog steeds erg handig. Je hebt een meer directere invloed op je foto. In ja IBIS hebben we al jaren ingebouwd, allé bij ons noemt het SR. Maar de nieuwe spiegelloze topcamera's zullen wel beter werken dan mijn lumixke. Thx voor het aanbod, wie weet
                Geyst

Comment

Wat zijn dit toch knappe beestjes, zoals jij ze weergeeft!
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
                    Mijn Lumix werkt op die manier, het is anders werken en heeft zeker zijn voordeel. Toch vind ik mijn DSLR nog steeds erg handig. Je hebt een meer directere invloed op je foto. In ja IBIS hebben we al jaren ingebouwd, allé bij ons noemt het SR. Maar de nieuwe spiegelloze topcamera's zullen wel beter werken dan mijn lumixke. Thx voor het aanbod, wie weet
                    Hmmm net omgekeerd. Je ziet je foto al in je zoeker nog voor je afdrukt. Er is een groot verschil tussen de EVF's, enz... van in de beginjaren, waar je jouw digitaal beeld had en...dat was het. Nu zie je werkelijk het verschil als ik 2 stops diafragmeer. Welk een invloed dat op mijn achtergrond heeft van F4 naar F8. Je kan dit heden ten dage uitschakelen zodat je toestel nog werkt als een DSRL, maar eenmaal je daar mee gespeeld hebt...Het neemt wel een stuk van de beleving weg. Vroeger zag je pas thuis of je dat Icarusje echt scherp had, nu weet je al dat je 99% juist zat. Tja, de technieken zullen continu blijven veranderen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                      Wat zijn dit toch knappe beestjes, zoals jij ze weergeeft!
                      Bedankt Jacques

Comment

Working...
                      X