Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
piepklein
Collapse
X
-
-
Re: piepklein
Het mocht iets scherper maar ik denk dat het een flinke erop is, vandaar dan ook de ruis waarschijnlijk !
De compo is vrij behoorlijk !
Ik vis dit op uit de vergeetput omdat iedereen hier recht heeft op reactie !
Al denken sommigen hier op dit forum dat 5 x of meer op hun eigen bericht reageren (en nauwelijks of niet op anderen) het forum levendig houdt ... niets is minder waar, in dit forum werkt dat contraproductief, dat drukt andere berichten weg en zo jaag je dan ook mensen weg !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet mocht iets scherper maar ik denk dat het een flinke erop is, vandaar dan ook de ruis waarschijnlijk !
Al denken sommigen hier op dit forum dat 5 x of meer op hun eigen bericht reageren (en nauwelijks of niet op anderen) het forum levendig houdt ... niets is minder waar, in dit forum werkt dat contraproductief, dat drukt andere berichten weg en zo jaag je dan ook mensen weg !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet mocht iets scherper maar ik denk dat het een flinke erop is, vandaar dan ook de ruis waarschijnlijk !
Al denken sommigen hier op dit forum dat 5 x of meer op hun eigen bericht reageren (en nauwelijks of niet op anderen) het forum levendig houdt ... niets is minder waar, in dit forum werkt dat contraproductief, dat drukt andere berichten weg en zo jaag je dan ook mensen weg !
Comment
Comment