Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blueprint PS
Collapse
X
-
[Showcase] Blueprint PS
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Blueprint PS
Hier blijk ik naar kijken. Een diagonale opbouw van complementaire kleuren. De scherpte van de vleugel contrasteert perfect met de ruis op de achtergrond.
Het bewijs dat het niet altijd natuurgetrouw moet zijn.
Blijf maar uitvinden.
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
-
Knap Jacques!De juffer heeft de juiste scherpte. De twist in de diagonale zorgt voor meer dynamiek. Door de hoge ISO creëer je de nodige ruis waarmee je dan een prachtige BG weet te voorzien en het geheel perfect klopt‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Na zes dagen had ik niet verwacht dat er nog iemand ging reageren.
Dank u voor de fijne reacties, waardeer ik nu nog meer.
Groeten,
Jacques
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk berichtHier blijk ik naar kijken. Een diagonale opbouw van complementaire kleuren. De scherpte van de vleugel contrasteert perfect met de ruis op de achtergrond.
Het bewijs dat het niet altijd natuurgetrouw moet zijn.
Blijf maar uitvinden.
Xavier
Ik vond het heel spijtig dat er zoveel ruis in het origineel zat, maar het was zonde om er niet mee te experimenteren.
Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk berichtOriginele benadering, mooi uitgevoerd.
Maar ik zou toch ook eens het origineel willen zien, want dat lijkt me ook heel knap.
Het origineel heb ik juist bijgeplaatst in mijn album op FB.
Eigenlijk was die niet geschikt voor publiek wegens extreem veel ruis door te hoge ISO.
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtHet mag al eens wat anders zijn. Goed bedacht en uitgewerkt! Net een oude planafdruk waar het beestje is tussen geraakt.
Luc
Dat idee als planafdruk zat in mijn hoofd.
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk berichtKnap Jacques!De juffer heeft de juiste scherpte. De twist in de diagonale zorgt voor meer dynamiek. Door de hoge ISO creëer je de nodige ruis waarmee je dan een prachtige BG weet te voorzien en het geheel perfect klopt
Heb gezocht om iets aan te vangen met de ruis en was zelf ook blij met het resultaat.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Een mens ziet niet alles, zeker niet als hij vertroebeld is door de warmte.
het is eens origineel en het staat mooi in beeld al zou ik het procedé niet dagelijks gaan toepassenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEen mens ziet niet alles, zeker niet als hij vertroebeld is door de warmte.
het is eens origineel en het staat mooi in beeld al zou ik het procedé niet dagelijks gaan toepassenBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment