Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel knap! Het mannetje 'popt' eruit door het groen op het paars. Knap shot! Ook mooi in het vlak en scherp van kop tot staart. Had bijna dezelfde titel gekozen Gelukkig nog net op tijd gezien
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias FurniereBekijk bericht
Heel knap! Het mannetje 'popt' eruit door het groen op het paars. Knap shot! Ook mooi in het vlak en scherp van kop tot staart. Had bijna dezelfde titel gekozen Gelukkig nog net op tijd gezien
Ja toen ik mijnheer daar zag zitten was het reppen naar mijn camera, want daar komt hij niet zo veel. Ik kon niet volledig in het vlak dus heb ik het diafragma wat dichtgedraaid, het was toch de achtergrond die telde voor mij. De staart is niet tacksharp maar kan er door ;-)
Comment