Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi vluchtshot Mattias, en knappe Libel. Deze nog niet kunnen waarnemen helaas!
Dank je Pholie! Ja, zijn vrij zeldzaam in Vlaanderen. Ze geloofden het bij waarnemingen niet, maar ik was het 100% zeker want ik had ze diep in de ogen gekeken
Met een 400mm ga je hem groter in beeld hebben, succes!
Dank je Palombian! Al dikwijls gedacht, hangt er ook vanaf welke combi ik meeneem, de Fuji en de 400mm gaat nog maar de Nikon en de 600mm zou me wellicht breken. Je weet ook nooit of je ze zal zien, hier is ie maar op 100mm genomen, dat kon ik eigenlijk nog verdubbelen maar dan wordt het ook dubbel zo moeilijk om ze bij te houden
Helemaal mee eens. Laatst zelf ook geprobeerd maar uiteindelijk met een mager resultaat
Ja, het is alleszins niet eenvoudig. Aan je AF heb je weinig want ze zijn te snel, dus blijf je op MF fotograferen en is het wat geluk hebben. Heb ze onlangs opnieuw in vlucht kunnen schieten met mijn 90mm+1,4x op de Fui, moet de foto's nog bekijken maar ik vermoed dat er enkele mooi raak waren :-)
Comment