Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bessenschildwants
Collapse
X
-
-
Re: Bessenschildwants
De dingen die bij mij eerst en vooral om aandacht vragen en dat zijn het smoeleke en de oogjes van het beest verdwalen een beetje tegen die uitgebloeide lavendel en door het harde licht gaat alle aandacht naar de schilden van de wants en dat vind ik wat jammer in dit beeld.
Je gaat nog kansen krijgen wantsen zijn er genoegen onze buurt ... maar met dergelijke schilden is het beter dat het minder hard licht is of dat je het beestje in de schaduw fotografeertbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
inderdaad jammer van het harde licht
een schermpje er over of het beestje met je eigen schaduw bedekken en dan een paar stops overbelichten kom je ook al heel verGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Ik volg Liliane haar opinie.
Beestje in de schaduw kan een hemelsbreed verschil maken.
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtinderdaad jammer van het harde licht
een schermpje er over of het beestje met je eigen schaduw bedekken en dan een paar stops overbelichten kom je ook al heel verBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment