Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Well hello there!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Well hello there!

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Ik zag die ook liever hoger zitten maar verder wel een goede opname !
    Hey Frans, die kon en wou ook niet hoger zitten, het pijpestrootje hing al voorover geknakt en bij de hevigste windstoten tuimelde ze er alsnog van af, ik ga eens kijken of ik er betere van heb, want ik heb een hele reeks gemaakt van beide zij-aanzichten als het vooraanzicht en elk beeld is uniek omwille van de wind. Bedankt voor de reply, het is iets waar ik volgende keer ook zal op letten, maar mocht ik de takjes kunnen uitkiezen...Dan kreeg je een invitatie om langs te komen
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      alles is gezegd over deze maar toch een mooie
      Bedankt Liliane!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
        Inderdaad, zie comment op Jean-Louis, het was een pijpestrootje waar ze op zat. dat hing al helemaal voorovergebogen en het waaide bovendien nog steeds heel hard... Ik kon niet opschuiven of verloor het vooraanzicht, dus heb ik hem zo genomen. Maar zoals ik al aangaf, die moeten quasi altijd perfect zijn of ze vallen bij velen niet in de smaak. Bedankt voor de reply Pholie!
        Ik weet het wel, ik heb er honderden zo daardoor in de vuilbak gegooid maar op zich vind ik het een leuke plaat! Het kan niet altijd HoF materiaal zijn hé, anders zou het hier maar een saaie boel worden. Er is ook nog zoiets van het object op een andere manier tonen en daar ben je goed in geslaagd. (punt :-) )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
          Ik weet het wel, ik heb er honderden zo daardoor in de vuilbak gegooid maar op zich vind ik het een leuke plaat! Het kan niet altijd HoF materiaal zijn hé, anders zou het hier maar een saaie boel worden. Er is ook nog zoiets van het object op een andere manier tonen en daar ben je goed in geslaagd. (punt :-) )
          Volledig mee eens! Merci! Punt!

Comment

Working...
          X