Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Update hieronder ... ik was fout in de reactie want had alleen het algemene schuivertje voor de saturatie aangeraakt ... staat op 0 nu hier .
Levendigheid ook op 0 !
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Da's een mooie hoor,
Het schuifje van de saturatie is wel een tikkeltje doorgeschoven hé..
Groeten,
Raf
Bedankt Raf,
alleen 't schuivertje van het rood ... is het té ? waarschijnlijk, anders zou je dat niet zeggen
Bedankt, ik bekijk dat vanavond nog eens ...
Mooie! Het is een vijfvleks Sint-Jansvlinder vermoed ik. Staat er lekker scherp op! Zoals Raf aangeeft wat overgesatureerd in het geheel, enfin geel en rood dan. Verder prima beeld Frans
De up geplaatst, ik dacht dat ik rood wat opgedreven had maar daar was niet aan geraakt in dit beeld (wel bij een van zijn neefjes die ik niet postte)
Dat daar een eindje verder enkele klaprozen stonden vond ik zelf nog wel aardig meegenomen, echt egale bg's dat is niks voor mij dus als ik dat kan vermijden ... en echt rommelige nu ook weer niet en tracht ik dan ook te vermijden
De up stukken beter, dacht al er moet toch iets misgegaan zijn bij de Frans tenzij hij opeens FlowerPower allures heeft 🤣
Een opstoot uit mijn jong-volwassenheid ? niks is onmogelijk
Toch niet vergeten dat kleuren in tegenlicht of in rechtstreeks opvallend licht zeer verschillend ogen en anders en vooral sterker werken op dit soort vlinders en ook op Phegea's en er zijn er nog wel een aantal met wat "metallic" looks ...
hele mooie foto in 2 mooie versies, maar ik ga tegendraads doen (als ik mag) en zeggen dat de eerste mij het meest bevalt
Iedereen mag de weg kiezen die hij of zij wil hé, ik lees hier soms allerlei over calibreren en dergelijke maar er loopt bij mijn weten niemand rond met gecalibreerde hersentjes en daar wordt uiteindelijk al wat wij ervaren voor ons "gecodeerd"
Comment