Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wauw, insecten in de vlucht blijkt een van je specialiteiten.
Of je hebt een bijzonder goede tracking in je camera, of je slaagt er in om exact op het juiste moment af te drukken, of . . .
Eigenlijk doet het er niet toe hoe je het doet, het resultaat is er en ik geniet er van!
Luc
Wauw, insecten in de vlucht blijkt een van je specialiteiten.
Of je hebt een bijzonder goede tracking in je camera, of je slaagt er in om exact op het juiste moment af te drukken, of . . .
Eigenlijk doet het er niet toe hoe je het doet, het resultaat is er en ik geniet er van!
Luc
Bedankt voor de leuke reacties. Nee niet echt, alles gebeurdt manueel en er wordt veel geobserveerd eerst en dan hopen op wat geluk ook hé. Alles wordt op voorhand scherpgesteld waar ik denk dat het traject zal zijn en er worden dan een 5 tal shots geschoten in een fraktie van een seconde. En dan is het hopen natuurlijk. De meeste zijn wel voor de vuilbak 🤣. Ook geen statief trouwens en dus alles uit de losse pols.
Ik moet hem inderdaad nog wat meer oplichten. De meeste fotos zijn trouwens allemaal in de tuin geschoten dus heb ik veel tijd om hun gedrag te observeren.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment