Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlinders

Allemaal bedankt, doet plezier.

Maar niets gaat boven het zicht van zo'n vlindertje vlakbij na het hele gebied te hebben uitgekamd.

Comment

Knap Palombian, de Sleutelbloemvlinder is voor mij ook een onbekende. Het is al een zwak jaar geweest zoa ls Pholie aangeeft, al had ik deze ochtend nu toch de indruk dat de regen wel degelijk nodig was. Vond kolonies Grote Dikkopjes, Bruine Zandoogjes Grote Keizerlibellen en nog heel wat meer! Het mag vannacht nog eens goed regenen Mooie serie!
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Allemaal bedankt, doet plezier.

Maar niets gaat boven het zicht van zo'n vlindertje vlakbij na het hele gebied te hebben uitgekamd.
        En nog een proficiat met je HoF, die had ik nog niet gezien
        ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
        Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
          Knap Palombian, de Sleutelbloemvlinder is voor mij ook een onbekende. Het is al een zwak jaar geweest zoa ls Pholie aangeeft, al had ik deze ochtend nu toch de indruk dat de regen wel degelijk nodig was. Vond kolonies Grote Dikkopjes, Bruine Zandoogjes Grote Keizerlibellen en nog heel wat meer! Het mag vannacht nog eens goed regenen Mooie serie!
          De meeste vlinders zijn inderdaad in eerder lage aantallen aanwezig, anderzijds struikel ik nog regelmatig over (voor mij) nieuwe soorten.
          Embargo's en vervagingen houden dit natuurlijk in stand.

Als de bloemen uitdrogen geen vlinders, ga daarom naar moerassige gebieden.

Comment

drie mooie
            proficiat met je HoF
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
            X