Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geselecteerd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Geselecteerd

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Geselecteerd

Mooi van kleur. Sfeervolle foto.
    Mvg Philip

Comment

denk wel dat die hier verkeerd staat
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Waar moet ik deze dan plaatsen Liliane ? Dit is toch een "dichtbij foto". Soms weet ik het niet meer en afgaande op verscheidene foto's die hier in sommige categorieën zijn vertoond die daar ook niet thuishoren heb ik serieuze selectie- en beoordelingstwijfels !
        Dank voor je opmerking.
        Ook een bedanking aan Philip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Waar moet ik deze dan plaatsen Liliane ? Dit is toch een "dichtbij foto". Soms weet ik het niet meer en afgaande op verscheidene foto's die hier in sommige categorieën zijn vertoond die daar ook niet thuishoren heb ik serieuze selectie- en beoordelingstwijfels !
          Dank voor je opmerking.
          Ook een bedanking aan Philip.
          ik zou deze eerder in stilleven geplaatst hebben
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
            ik zou deze eerder in stilleven geplaatst hebben
            Oprechte dank voor je reactie. Inderdaad daar heeft deze foto ook wat inhoudelijk in petto. "Natuur" evenzo want dit is een zeer oud exemplaar dat aangeduid staat om te verdwijnen. Je hebt gelijk en de twijfels moet ik zelf oplossen !

Comment

Working...
            X