Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Co(ro)Narcis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Co(ro)Narcis

Zelf ben ik al invalide en behoor ik tot de zwakkere doelgroepen. Ik keek al weken niet meer naar het nieuws, tot ik gisteren telefoon kreeg dat ik alle activiteiten van mijn vzw 'Effen Weg' moet schrappen tot eind maart omdat we met kwetsbare groepen werken. Vandaag kreeg ik dan weer telefoon dat mijn maaltijdbedeling niet meer binnen, maar op straat gebeurd. Dan toch maar even de tv open gezet. Reden genoeg om snel terug de camera te nemen en wat te spelen met de Narcissen ;-)
    Nikon D7500 - Sigma 105mm F2.8

Groeten,
    Mattias
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Re: Co(ro)Narcis

Mooi met die herhaling, de scherpte zou ik zelf eerder vooraan op de rand van de kroon en op de stamper leggen, hier is de dof krapper
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mooi met die herhaling, de scherpte zou ik zelf eerder vooraan op de rand van de kroon en op de stamper leggen, hier is de dof krapper
      Dank je Frans! Voor alle duidelijkheid is er hier vol gefocust op de stamper. Ik zie nu ook dat dit niet zo lijkt en het inderdaad meer lijkt alsof ik heb scherp gesteld op één van de bladeren, doordat de DOF veel kleiner is. Een kleine wijziging met een iets andere invalshoek, iets meer naar links, ware beter geweest. Maar...men moet ergens beginnen :-)
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Staat heel mooi in beeld, ee, mooie bg en knap kleurig...

Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Mooie compo met de herhaling
          Groeten Andre

Comment

Working...
          X