Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor de positieve reacties!
Ik ben zelf ook zeer blij met dit resultaat. Heeft me wel redelijk wat uren gekost eer alles naar mijn zin was.
Er is echt wel een verschil tussen 'een foto nemen' en 'een foto maken'...
Een extra compliment en motivatie vind ik het feit dat 2 opeenvolgende foto's zo geapprecieerd worden zonder dat er (dode) beestjes aan te pas komen in deze tak van fotografie.
Ik probeer op deze manier verder te gaan (maar heb er momentel helaas weer weinig tijd voor door omstandigheden).
NB: Ik heb tot hiertoe ook nog geen pogingen tot kopieëren van een soortgelijk beeld tegengekomen op FB groepen.
Dit in tegenstelling tov mijn beeld van een Ballpoint-tip dat ondertussen al in verschillende varianten verspreidt wordt de laatste weken via meerdere groepen op FB.
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik soortgelijke beelden zoals deze zie verschijnen Originaliteit is een zeer vluchtig gegeven tegenwoordig...
Het zou zo mee kunnen doen in een reclame-campagne - dit is echt een top-beeld. Het is een verdiende HoF (maar eigenlijk hoort het in de Hof der HoFfen).
Het is nog altijd beter geïmiteerd te worden, dan zelf terug te moeten grijpen naar imitaties. Je ziet er het geduld en de passie van af lopen!
(al is een goeie imitatie - net zoals in de muziek met een goeie cover - niet meteen een probleem - zoiets kan u als een ode aan het origineel bestempelen).
Het zou zo mee kunnen doen in een reclame-campagne - dit is echt een top-beeld. Het is een verdiende HoF (maar eigenlijk hoort het in de Hof der HoFfen).
Het is nog altijd beter geïmiteerd te worden, dan zelf terug te moeten grijpen naar imitaties. Je ziet er het geduld en de passie van af lopen!
(al is een goeie imitatie - net zoals in de muziek met een goeie cover - niet meteen een probleem - zoiets kan u als een ode aan het origineel bestempelen).
Bedankt voor het mooie compliment!
Ik ben zelf niet direct de meest creatieve geest, dus daardoor heeft dit resultaat zeker een meerwaarde voor mij omdat ik er zelf opgekomen ben en het kunnen uitvoeren en tonen heb zoals ik het in gedachten had.
Hopelijk kan ik nog zulke beelden ontwikkelen in hetzelfde gebied. De reacties motiveren mij alvast zeker!
Maar zoals Bopatje aangaf: de lat is reeds hoog gelegd met dit resultaat. Wordt weer moeilijker om erover te gaan
Je zou eigenlijk denken dat een injectienaald gladder is maar dan zou ze misschien slechter "snijden"
Dat zat ik net ook te denken! Wel knap zo'n gigantische uitvergroting. Door het toevoegen van een beeld in de druppel krijgt het ook nog iets artistieks
Comment