Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het resultaat heel mooi, hoewel ik er een raar gevoel bij heb dat het om dode beestjes gaat. Toch knap gedaan en proficiat met je HOF!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Ik merk een aantal keer "jammer dat het om een dood insect gaat". Alle respect voor dat standpunt.
Ik denk er zelf ook over na, maar:
- als ik 1tje opoffer voor de fotografie, dan zorgt dat heel misschien een klein beetje voor besef bij mensen hoe mooi deze beestjes zijn en gaan ze misschien iets minder massa-pesticides gebruiken in huis, iets wat ik zelf ook probeer te vermijden
- als ik naar mezelf kijk, zou het van mij erg hypocriet overkomen om in te zitten met een insect terwijl ik dagelijks vis en vlees eet
- als ik op zoek gaat naar macro in het veld, om ze levend te fotograferen, ga ik er waarschijnlijk 300 onbewust dood trappen in de wandeling er naartoe
- als ik in de zomer naar de kust rij met de wagen om daar van een verdiend verlof te genieten, vermoord ik er naar alle waarschijnlijkheid ettelijke honderden of duizenden
Op die manier vind ik het eigenlijk helemaal niet erg... Maar opnieuw, ik begrijp wel de gedachtengang
Comment