Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ensemble
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ensemble
Je weet mooie groepjes te vinden Patrick.
Ook hier weer een mooi, zuiver stack-resultaat bekomen. Persoonlijk vind ik het totaalbeeld soms net iets té proper. Het lijkt wel alsof je rond elke paddenstoel en de wijdere omgeving eerst gestofzuigd hebt
Prima scherpte en kleuren hoor
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtJe weet mooie groepjes te vinden Patrick.
Ook hier weer een mooi, zuiver stack-resultaat bekomen. Persoonlijk vind ik het totaalbeeld soms net iets té proper. Het lijkt wel alsof je rond elke paddenstoel en de wijdere omgeving eerst gestofzuigd hebt
Prima scherpte en kleuren hoorbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtJe weet mooie groepjes te vinden Patrick.
Prima scherpte en kleuren hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtHeel mooi van kleur, scherpte en licht...
Heb jij een patent op de bruine variant???
En inderdaad, opgeruimd staat netjes en hebben wij geen last van storende elementen en dus geen reden tot commentaar...
grt
Gerrit
Comment
Comment