bedankt voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
porselein'tje 2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: porselein'tje 2
Deze vind ik dan nog mooier Patrick
Vind ikzelf ook altijd leuk om te doen, kleur op kleur werken
Alleen is het bij mij al jaren geleden dat ik nog eens mijn macrolens gebruikt heb, slechte rug hé, dus gebruik ik de 70-200 voor paddenstoelen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze vind ik dan nog mooier Patrick
Vind ikzelf ook altijd leuk om te doen, kleur op kleur werken
Alleen is het bij mij al jaren geleden dat ik nog eens mijn macrolens gebruikt heb, slechte rug hé, dus gebruik ik de 70-200 voor paddenstoelen
grts
Sieg
Comment
-
Passende kleuren mooi !Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
-
-
Deze versie heeft ook mijn voorkeur tov de eerste door de uniforme kleurtoon.
En idd: voor dit soort paddenstoelen hoeft men niet speciaal plat op de buik te gaan (een reden waardoor ik de foto van Vropa, ivm het onderwerp van de maand, een minder uitgesproken keuze vond, hoewel het een mooie foto op zich was...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdeze is met de 100-400mm Sieg , mijn macro is ook al lang niet meer gebruikt buiten uitzonderlijk 1 keer deze zomer , reden is ook de rug en de nek en ik heb geen opklapbaar schermpje meer ,dat is één van de redenen dat ik bijna geen macro meer doe ,hier in dit geval stonden ze op een liggende boomstam ,wat het iets gemakkelijker gemaakt heeft , maar nu onlangs heb ik een wifi adapter gekocht om het beeld op mijn smartphone te kunnen zien ,zelfs de bediening gebeurd via deze weg , alleen moet ik het nog eens uittesten
Dat systeem lijkt me wel interessant, laat eens weten hoe je bevindingen zijn nadat je ermee gewerkt hebt, als je wilt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Zeer mooi Patrick!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment