Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Behandel mij heel zacht
Collapse
X
-
-
Re: Behandel mij heel zacht
mooie belichting van de paddestoel. Van de witte sferen op de achtergrond ben ik minder fan.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtmooie belichting van de paddestoel. Van de witte sferen op de achtergrond ben ik minder fan.
grt
Gerrit
Comment
-
Goh, wel een zeer mooie porseleinzwam heb je daar, de compo en belichting van de zwam zijn super, het is idd wat spijtig van het te felle/witte bokeh in 't midden, indien de volledige bg geweest was ( of toch iets minder fel ) zoals de rechterkant had je een top foto....maar al bij al is het wel een knappe foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtGoh, wel een zeer mooie porseleinzwam heb je daar, de compo en belichting van de zwam zijn super, het is idd wat spijtig van het te felle/witte bokeh in 't midden, indien de volledige bg geweest was ( of toch iets minder fel ) zoals de rechterkant had je een top foto....maar al bij al is het wel een knappe fotoga deze week nog eens op zoek.Dank iedereen voor de reacties.
Comment
Comment