Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de avond valt... (+ UP)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Als de avond valt... (+ UP)

... gaan binnen de lichtjes aan.

Deze toch eens een beetje gecropt nav Bouk zijn reactie en nu valt het holletje perfect op het sterke punt.

Grtz,
    Kurt
    Last edited by Kurrrt; 7 oktober 2019, 16:22. Reden: 2de versie bijgeplaatst

Re: Als de avond valt...

De kabouter is thuis precies? Leuke opname. Kan je wat details sharen of zat er een glimworm binnen ? :-)

Comment

Mooi maar zou effe wat inzoomen...
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
        De kabouter is thuis precies? Leuke opname. Kan je wat details sharen of zat er een glimworm binnen ? :-)
        Ik wou eerst dat effect bekomen met een zaklamp, maar dat lukte niet zo goed.
        Dan heb ik 3 foto's genomen met verschillende belichting met het idee om ze te blenden. Maar op de programma's die ik heb (Lightroom en de oude versie van Affinity Photo), is die functie niet voorzien
        Dus heb ik dit effect bekomen door de donkerste foto gewoon te bewerken met verschillende aparte brushes in Lightroom en plaatselijk belichting, contrast, enz... aangepast tot het eindresultaat naar mijn zin was.
        Komt de kwaliteit in het holletje niet ten goede natuurlijk. En dat zie je wel wat op 100% weergave. Maar in het geheel op kleiner formaat is het nog wel ok

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Mooi maar zou effe wat inzoomen...
        grt,bouk.
        Het was vooral de mooie stronk die in eerste instantie mijn aandacht trok. En die wilde ik dan ook graag zo volledig mogelijk in beeld.
        Dus bewust niet zo fel in close-up gegaan als dat je meestal doet om paddenstoelen in de verf te zetten.
        Ben hier echt puur voor het totale sfeerbeeld gegaan.

Bedankt voor jullie reacties.

Grtz,
        Kurt
        Last edited by Kurrrt; 8 oktober 2019, 15:35. Reden: typo

Comment

Niet alleen het licht in het holletje is gezellig en knus, maar ook het totaal beeld geeft enorm de sfeer weer door het zachte licht op het groene mos...
          Heel mooi, tot maandag...

grt
          Gerrit

Comment

Heel knap gezien, bedacht en uiteindelijk uitgevoerd
            Het was wel even met de ogen knipperen, het wasda gevoel
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Heel knap gezien, bedacht en uiteindelijk uitgevoerd
              Het was wel even met de ogen knipperen, het wasda gevoel
              Het is ook 'onwerkelijk' en niet iets dat je direct van mij zou verwachten.
              Maar was wel eens leuk wat langer aan een foto bezig te zijn en er iets van te maken ipv gewoon te registreren. Misschien niet ieder zijn meug omdat het niet 'echt zo is', maar ik vind het wel goed gelukt ondanks mijn beperkte nabewerkings-kwaliteiten en middelen.
              Ook niet echt helemaal macro, maar beter hier dan in het onderdeel 'Natuur' dacht ik.

Comment

Je bent allezins in je opzet geslaagd, mooie foto met een vleugje mystiek

Comment

leuke foto... zo te zien zijn ze thuis...

Comment

Working...
                  X