Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruinrode Heidelibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bruinrode Heidelibel

    Deze namiddag heerlijk genoten van het onderonsje met deze Bruinrode Heidelibel. Na een zware week ziekenhuis kon ik m geen betere afsluiter bedenken!
    Nikon D7100 - Sigma 150mm F2.8
    1/320s bij F8 op ISO 250
    Even doorklikken voor de details

    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Bruinrode Heidelibel

    Jij blijft ze maar zien ... hier zie ik nog weinig heidelibellen helaas. Staat er heel mooi op !

    Comment


    • #3
      Re: Bruinrode Heidelibel

      Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
      Jij blijft ze maar zien ... hier zie ik nog weinig heidelibellen helaas. Staat er heel mooi op !
      Hey P,

      Ja, ik had er hier een stuk of 5 vlakbij op het terrein van de Chiro. 2 jaar terug had de gemeente daar bloemenweides ingezaaid. Door het slechte voorjaar zijn die er dan pas laat doorgekomen en er werd dit jaar niet opnieuw ingezaaid. Al bleef men maaien in Sinusbeheer, waar ik voor had geijverd en desondanks kwamen er toch nog enkele stukken bloemenweide er ook dit jaar door. Toen ik er gisteren aankwam was alles weg, werkelijk alles. Een externe firma had er met de grove borstel door gemaaid, 2 jaar werk naar de knoppen. Ik dacht dat ze ook vertrokken gingen zijn, ik had dan ook 5 weken in het ziekenhuis gelegen, maar ze waren er nog, op de kleine boompjes die er nog stonden. Zo meteen nog eens gaan piepen of ik er kan aantreffen met wat dauw, al ziet het er niet echt vochtig uit buiten.

      Groeten!
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Bruinrode Heidelibel

        Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
        Hey P,

        Ja, ik had er hier een stuk of 5 vlakbij op het terrein van de Chiro. 2 jaar terug had de gemeente daar bloemenweides ingezaaid. Door het slechte voorjaar zijn die er dan pas laat doorgekomen en er werd dit jaar niet opnieuw ingezaaid. Al bleef men maaien in Sinusbeheer, waar ik voor had geijverd en desondanks kwamen er toch nog enkele stukken bloemenweide er ook dit jaar door. Toen ik er gisteren aankwam was alles weg, werkelijk alles. Een externe firma had er met de grove borstel door gemaaid, 2 jaar werk naar de knoppen. Ik dacht dat ze ook vertrokken gingen zijn, ik had dan ook 5 weken in het ziekenhuis gelegen, maar ze waren er nog, op de kleine boompjes die er nog stonden. Zo meteen nog eens gaan piepen of ik er kan aantreffen met wat dauw, al ziet het er niet echt vochtig uit buiten.

        Groeten!
        Ben daarnet ook nog eens naar mijn plekje geweest en ze waren talrijk, alhoewel de kleur en vorm ferme bochten begint te maken precies. Soit, ik heb mij een uurtje kunnen amuseren. Nu verwerken.

        Comment


        • #5
          Re: Bruinrode Heidelibel

          Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
          Ben daarnet ook nog eens naar mijn plekje geweest en ze waren talrijk, alhoewel de kleur en vorm ferme bochten begint te maken precies. Soit, ik heb mij een uurtje kunnen amuseren. Nu verwerken.
          Benieuwd naar de resultaten, ik heb ook behoorlijk wat kunnen schieten, maar heb de beelden van de vorige 4 shoots nog niet verwerkt, werk aan de winkel dus! ;-)
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Bruinrode Heidelibel

            Staat mooi in beeld en met een fraaie BG !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Bruinrode Heidelibel

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Staat mooi in beeld en met een fraaie BG !
              Bedankt Frans!
              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

              Comment


              • #8
                Re: Bruinrode Heidelibel

                Die staat er heel mooi op.
                Zie ook flickr

                Comment

                Working...
                X