Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De eerste houtpantser in mijn tuin! Me happy. Hij zat wel helemaal verkeerd maar goed, ik heb proberen toch een foto te schieten ...
Voor meer detail mag je altijd doorklikken.
Staat zeer mooi in beeld, compo en bg zijn prima, de scherpte op het smoeleke ook.
Wel een beetje jammer van zijn onscherpe poepeke
Ja ik weet het, ik kon het poepeke scherp krijgen maar dan had ik een blauwe saaie lucht als bg, dus heb ik voor deze gekozen. Top is het niet maar leuk dat hij een half uur in mijn tuin aan het jagen was. En hij keerde steeds terug naar deze plaats helaas :-)
Mooi Pholie! ik heb er gisteren toevallig ook eentje gefotografeerd, beeld zal wel nog volgen. Mis inderdaad ook wat scherpte naar het poepke toe, maar we weten allebei dat dit niet altijd mogelijk is, dus overall
Comment