Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steenrood

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Steenrood

Hier lig ik dan, in een witte kamer, in een witte gang, in een wit gebouw. Bijna kleurloos. Maar de opname was broodnodig, ik trok het niet veel langer. Gelukkig heb ik enkele uren terug toestemming gekregen van de artsen om na de therapie-uren te gaan fotograferen in de o zo schone natuurgebieden hier vlakbij, zoals het Kennedybos en het stadsgroen De Marionnetten. Deze vrouwtjes zal ik even niet meer zien, hier vliegen enkel grotere soorten, ideaal om wat vernieuwing te brengen. Vlak voordat ik werd opgenomen afgelopen dinsdag kon ik deze nog schieten.
    Nikon D7100 - Sigma 150mm F2.8
    1/400s bij F8 op ISO 200

Groeten,
    Mattias
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Re: Steenrood

Mooie plaat die je dan toch nog hebt kunnen maken ondanks alle pijn ...Ik wens je alvast een spoedig herstel toe!

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
    https://1x.com/wimmeeus/

Comment

knappe opnamehoek en scherpe opname. Aangenaam om te bekijken.
      spoedig hrstel, er wachten nog veel fotomomenten.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

een mooi beeld

Comment

Veel beterschap toegewenst daar in AZ G. ! Er is zelfs een heel grote metalen libel niet ver van waar je ligt moet je maar denken.
          Deze foto heb je wel nog mooi te pakken en de belichting is stukken beter dan je vorige trouwens.
          Groetjes in K.
          Pholie

Comment

Een hele mooie
            Hopelijk ben je snel weer beter
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Knap hoor, hou je sterk .

Comment

Mooie foto met veel detail in de kop en scherp waar ie scherp moet zijn ....beterschap gewenst hoor !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
                  Mooie plaat die je dan toch nog hebt kunnen maken ondanks alle pijn ...Ik wens je alvast een spoedig herstel toe!
                  Bedankt Wim! Tot 2 x toe! ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    knappe opnamehoek en scherpe opname. Aangenaam om te bekijken.
                    spoedig hrstel, er wachten nog veel fotomomenten.
                    Bedankt CMM! Laat ons hopen, vandaag even proberen te gaan stappen met de camera, maar dat bleek zowat mijn slechtste idee van de afgelopen maanden ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
                      Veel beterschap toegewenst daar in AZ G. ! Er is zelfs een heel grote metalen libel niet ver van waar je ligt moet je maar denken.
                      Deze foto heb je wel nog mooi te pakken en de belichting is stukken beter dan je vorige trouwens.
                      Groetjes in K.
                      Pholie
                      Bedankt Pholie! Eentje die de streek goed kent ;-) Inderdaad, de Libel is hier op loopafstand van en op 300 meter heb ik het stadsgroen De Maronnetten, 2 maanden terug toen ik hier opgenomen was, ging ik er dagelijks fotograferen. Vandaag mocht ik ook proberen, maar da bleek geen a te beste zet... Het zal vee tijd en geduld vragen, in dat laatste ben ik niet zo een crack ,-) Bedankt Pholie!

Comment

Leuk moment, maar mag iets meer ruimte hebben en net als bij je vorige heb je aan die saaie lucht niet veel..
                        Volgende keer toch proberen om een ander standpunt in te nemen

Groeten,
                        Raf
                        Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                          Leuk moment, maar mag iets meer ruimte hebben en net als bij je vorige heb je aan die saaie lucht niet veel..
                          Volgende keer toch proberen om een ander standpunt in te nemen

Groeten,
                          Raf
                          Was net de bedoeling Raf,

Ik twijfelde om hem nog meer te snijden en enkel de kop en vleugels te laten zien, zoals ik al eens deed en wat goed onthaald werd, maar het standpunt liet er zich niet toe. Deze is op 2,5m hoogte op een tak van een boom genomen, tenzij je zelf in de boom kruipt zie ik niet in hoe je het standpunt kunt veranderen :-) :-) :-) Kijk gerust eens tussen mijn andere foto's, daar vind je genoeg foto's van libellen 'op de grond', zonder 'die saaie lucht' ;-)
                          Groetjes en een fijn weekend,
                          Mattias

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Een hele mooie
                            Hopelijk ben je snel weer beter
                            Bedankt Frans! Laat ons hopen, het zal voor enkele maanden zijn... De scan van de nek gaf al een zeer negatief resultaat, die van de rug komende maandag wil ik eerlijk gezegd zelfs niet meer weten, laat me nog enkele jaren fotograferen en dan mogen ze met de groten hamer slaan ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Knap hoor, hou je sterk .
                              Bedankt Palombian

Comment

Working...
                              X