Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Slakje staat er mooi op.
Maar het oog zou ook mee van de beste scherpte moeten profiteren vind ik. En dat is hier net niet het geval...
Maar ik weet uit ervaring dat dit heel moeilijk is. Het zijn 'valse' trage beestjes
Wel mooi hoe de bladrand netjes binnen de DoF valt.
Slakje staat er mooi op.
Maar het oog zou ook mee van de beste scherpte moeten profiteren vind ik. En dat is hier net niet het geval...
Maar ik weet uit ervaring dat dit heel moeilijk is. Het zijn 'valse' trage beestjes
Idd, je hebt gelijk, het heeft me ook in het verleden al redelijk wat frustraties opgeleverd, al moet ik zeggen dat het in raw origineel beter was maar in resizen loopt het dan mis....denk ik
Slakje staat er mooi op.
nogal dikwijls vergist met de ogen met voelsprieten ,oogje niet helemaal scherp ,maar ik vind het resultaat toch mooi geslaagd hoor
Comment