Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koningspage en zijn visite.
Collapse
X
-
[Showcase] Koningspage en zijn visite.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photographyLabels: Geen
-
-
Re: Koningspage en zijn visite.
Moh, samen met de Sint-Jacobsvlinder, knap! Jammer dat je niet aan de andere zijde van de bloem stond, maar het kan ook niet allemaal mee zitten. Ze staat er knap op, de koningin!‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk berichtMoh, samen met de Sint-Jacobsvlinder, knap! Jammer dat je niet aan de andere zijde van de bloem stond, maar het kan ook niet allemaal mee zitten. Ze staat er knap op, de koningin!
Comment
-
Is dit een samengestelde foto? ... ik weet niet hoe het komt maar de overgang van scherp naar onscherp oogt voor mij niet natuurlijk met
een soort van geblurde achtergrond. Niet slecht bedoeld hoor, maar ik ga hier niet liegen als dit mijn oprechte gevoel was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtIs dit een samengestelde foto? ... ik weet niet hoe het komt maar de overgang van scherp naar onscherp oogt voor mij niet natuurlijk met
een soort van geblurde achtergrond. Niet slecht bedoeld hoor, maar ik ga hier niet liegen als dit mijn oprechte gevoel was.
Maar ik begrijp wat je met de BG bedoelt en voor mij komt het geheel net wat te druk over.
Dat de vlinder zich misschien net niet van zijn beste kant liet zien is een kwestie van 'pech' hebben. Hoewel dat ik deze houding ook wel wat vind hebben.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtDenk niet dat Dextro zich daarmee bezig houdt.
heeft ook al wel eens in een fase gezeten bij het bewerken van een foto waarbij je er echt begint over te gaan zonder het te beseffen. Simpelweg de "shadows" en
"highlights" teveel in tegengestelde richting compenseren kan een foto zeer onnatuurlijk doen overkomen. De "uitgeknipte" look op al de contouren van bloem en vlinders
laten mij dit vermoeden ... of een eventuele invulflits kan ook zo een onnatuurlijke uitzicht geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtIs dit een samengestelde foto? ... ik weet niet hoe het komt maar de overgang van scherp naar onscherp oogt voor mij niet natuurlijk met
een soort van geblurde achtergrond. Niet slecht bedoeld hoor, maar ik ga hier niet liegen als dit mijn oprechte gevoel was.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk berichtDit is dus geen samengestelde foto, wat wel gebeurd is is een selectie gemaakt op de bg om die wat softer te maken met de clarity slider naar de min kant te schuiven omdat die inderdaad nogal druk was zoals Kurrrt aanhaalde.
onnatuurlijk gezooi
Comment
Comment