Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weidebeekjuffer man net uit de douche ;)
Collapse
X
-
-
Re: Weidebeekjuffer man net uit de douche
Heel knap Frans! Scherp van voor tot achter en prachtige details, topplaat!
Mag ik vragen op welk een diafragma en met welk een brandpuntsafstand/lens deze is genomen?
Groetjes!‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk berichtMag ik vragen op welk een diafragma en met welk een brandpuntsafstand/lens deze is genomen?
Vertaald naar fullframe komt die beeldhoek overeen met eentje van 120 mm, de DOF zou dan de DOF zijn die je daar dan bij F8 bekomt.
Bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Mooi close en fijne kleuren.
Super met al die druppels.
Maar zowel op het getoonde als op het 1024 pix formaat mis ik de beste scherpte die dit soort foto's een extra dimensie geven.
(Kan ook zijn dat ik door mijn extreme macro bezigheden de lat te hoog aan het leggen ben naar andere beelden toe)
Fijne BG ook trouwens
Comment
-
Mooie compo, mooie druppels, mooie BG en mooie weidebeek en voor mij is hij scherp genoeg. Knap totaalbeeld
@Kurrrt je legt volgens mij idd de lat wat hoog met jou microwereld avontuur, waar je trouwens een krak in bent
Comment
-
-
Staat er mooi op,prima compo en een bg die meewerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtMooie compo, mooie druppels, mooie BG en mooie weidebeek en voor mij is hij scherp genoeg. Knap totaalbeeld
@Kurrrt je legt volgens mij idd de lat wat hoog met jou microwereld avontuur, waar je trouwens een krak in bent
Ik bekijk steeds alle beelden op een Eizo CG scherm. En uw foto's op ware grootte geven steeds een heel mooi, scherp en gedetailleerd beeld.
Normaal zijn de beelden van Frakske ook steeds ok wat de scherpte betreft.
Maar deze keer kan ik niet hetzelfde zeggen. Ben gewoon eerlijk zonder afbreuk aan het beeld op zich te doen. Maar ik zal nooit gewoon vorige commentaren volgen als deze niet kloppen volgens wat ik hier zelf te zien krijg.
Zowel micro als macro kunnen evengoed dezelfde scherpte meegeven. Ivm met macro soms makkelijker dan bij micro
Grtz,
Kurt
Comment
-
Ok, we gaan daar niet over doorgaan, ergens zal er wel een factor zijn die speelt !
Een Eizo-scherm ga ik er niet voor kopen maar ik geloof wel dat Kurrrt 'iets' ziet
Bedankt voor de reacties ik heb ook liefst een eerlijke menig.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
volgens mij toch wel scherp hoor zoals ik de glans op zijn oogje zie , maar miss dat die kleinste druppeltjes wat onscherp overkomen door de compressie en verkleining , een zee mooi totaalbeeld van één van mijn lievelings-juffers
ook het mooie metaalblauw vind ik knap , zou ze ook nog graag eens tegenkomen
Comment
-
-
Comment